środa, 21 października 2015

Suicide /Patka

Próbowałam wiele razy napisać ten post i z każdym kolejnym kasowałam wszystko. Zupełnie nie mam pojęcia jak go ugryźć, ponieważ jest to bardzo trudny temat, no, ale spróbujmy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Samobójcy. Każdy z nas ma własne zdanie o takich osobach. Są to ludzie, którzy nie radzą sobie z problemami a najprostszym rozwiązaniem dla nich jest śmierć. Jeśli mam być szczera (a chyba właśnie o to chodzi w tym świecie, by zawsze mówić prawdę) samobójcy to tchórze i egoiści. Jedynie te dwa określenia nasuwają mi się na myśl. Tchórzostwo, każdy z nas ma jakieś problemy, mniejsze czy większe, ale mamy i musimy sobie jakoś z nimi radzić, nikt nie powiedział, że zawsze będzie pięknie. "Szczęście to nie styl życia, ale jego cel." Walczmy o swoje szczęście. Nie rozumiem jak można odebrać sobie najcenniejszy dar jaki się ma? Samobójcy to tchórze, bo, żeby żyć trzeba mieć odwagę i siłę by walczyć ze wszystkim co złe. To egoiści, którzy nie myślą o tym, że skrzywdzą wszystkich wokół siebie, o tym ile bólu i cierpienia przysporzą najbliższym odebraniem sobie życia, nie myślą o innych poza samym sobą. Nikt nie ma lekko, ale trzeba walczyć, jesteśmy silni! 


"Dostałam to życie, bo jestem wystarczająco silna, by je przeżyć."

2 komentarze:

  1. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, trzeba walczyć o swoje, lecz samobójcy nie zawsze są egoistami czy tchórzami, ale akceptuje twoją wypowiedz bo jest twoje. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na szczerze komentarze, dzięki ♥