środa, 21 października 2015

Selfishness /Ela

Wiele z nas mówi o kimś, że jest egoistą, ale czy tak naprawdę wiemy co to znaczy? Egoizm to stawianie swoich wymagań lub pragnień ponad wszystko inne, egoistyczną postawą krzywdzimy nie tylko siebie, ale także czasem nawet naszych przyjaciół lub bliskie nam osoby, których tak naprawdę nie chcemy skrzywdzić. Obgadujemy osoby - w jakim celu? Żeby pokazać, że jest się fajniejszym/lepszym od innych? Czy to ma tak naprawdę sens za nim coś się powie trzeba rozsądnie myśleć, bo to jest w życiu najważniejsze, aby podejmować decyzję nie krzywdząc innych, ale także samego siebie. Nie jest jednak możliwe, by żyć nie będąc egoistą. Każdy tak naprawdę kiedyś odmówił drugiej osobie pomocy. Egoizm towarzyszy nam ciągle nawet gdy mogłoby nam się wydawać, że egoistami nie jesteśmy, ale wystarczy sobie przypomnieć ile razy kogoś spławiliśmy tekstem "Co mnie to obchodzi?" albo odpisywaniem w sposób ''chamski''. Ile razy sądzimy, że to jest dobre i nie widzimy nic w tym złego?


                                            '' Ile razy upadłeśtyle razy wstań. '' 

33 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym co napisałaś, powinniśmy okazywać więcej empatii
    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam właśnie postanowienie, aby traktować ludzi zawsze tak, jakbym sama chciała być traktowana. I starać się nie być egoistyczną.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. racja każdy jest czasem egoistą ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post. Masz rację, każdy z nas jest egoistą, mniejszym lub większym, ale jest :)
    Mój blog - klik <- nowy adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :))
    Śliczne zdjęcie :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię obgadywać i osób, które nie mają innych tematów tylko obgadywanie innych, to obrzydliwe.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie *-*
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej ludzi staje się egoistycznymi ;/
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądrze piszesz :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem egoizm to teraz nadużywane pojęcie. Dzisiaj wszystko jest przełenione smutkiem i depresją, i chcąc nie chcąc - pragniesz być szczęsliwym? Musisz odciąć się od negatywnych rzeczy. Inni odbierają troskę o własne szczęście i zdrowie psychiczne jako właśnie egoizm. Cóż, nikogo nie zadowolisz, a jedyną osobą, której chcesz pomóc w każdej chwili powinnaś być ty. Niczyje szczęście nie jest ważniejsze niż Twoje własne! Ale da się być szczęsliwym i dawać to szczęście równiez innym :)
    Zapraszam - smile-for-me-beautiful.blogspot.com
    Buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba się starać być jak najlepszą osobą!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, trzeba patrzeń na świat i sytuacje jako osoba 3 aby przekonać sę czy to jest na pewno słuszne.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie piszesz, zastanawiasz się nad sensownymi pytaniami :) będziemy wpadać tu częściej
    liczę, ze zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja głównie biorę pod uwagę cudze uczucia i myśle jak ja bym sie poczuła gdyby ktoś mi coś takiego zrobił ;) i tego nie robie :) lub robię jesli jest to coś pozytywnego :D

    http://arienns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wszystko ujęłaś i jest to jak najbardziej prawdziwe. Dobry dobór słów. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super cytat!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie napisałaś ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja traktuję ludzi tak samo jak oni mnie, prosta zasada :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świat przesycony jest egoizmem, ale w niektórych sytuacjach jest on niezbędny. Owszem bywam egoistyczna, ale tylko w momencie, gdy ktoś usiłuje wykorzystać mnie lub moich najbliższych.
    pozdrawiam, zapraszam i jeśli masz ochotę na wspólną obserwacje, to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd ja to znam... eh.

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz,
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetny punkt widzenia. Często także tak się zachowuję.
    Jednak ja mam jeszcze jeden cytat, które wykorzystuję w życiu:"Jak upadnę, to wstanę, a ty masz prze****ne."
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Z okazji świąt, chce Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    I abyś nie przestała prowadzić tego bloga.
    Jeszcze raz Wesołych Świąt.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie zgadzam się ze wszystkim co tutaj napisałaś. Strasznie podoba mi się cytat na końcu. Tyle prawdy i motywacji w jednym krótkim zdaniu.
    Pozdrawiam xx
    Zapraszam też do mnie-dopiero zaczynam :)
    http://floral-skirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja często pomagam innym, a gdy sama potrzebuję pomocy, nikt mi jej nie udziela :/

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na szczerze komentarze, dzięki ♥